BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

Total Pageviews

Saturday, October 8, 2011

sekali lagi

kepada yang mengenali arwah Hairjauzi B. Khir Ruddin / Joezy Kr ,beliau telah pulang ke rahmatullah pada jam 8.40 malam jumaat 7/10/2011 , ya allah sedih nya aku ya allah :'( 

Dia sekarang dah tada , Joezy gelak tawa kau , gurauan kau hanya tinggal kenangan dan lagi satu terima kasih kerana semasa kau masih hidup kau selalu nasihat aku dan kawan-2 . 
Kau laa abg aku , kau laa guru aku dan kau la segalanya buat aku . :'( 
aku harap kau aman di sana 
aminn ='( 



(Bismi Llâhi r-rahmâni r-rahîm)
"Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani"

ٱلْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ ٱلْعَـٰلَمِين
(Al-hamdu liLlâhi rabbi l-`âlamîn)
"Pujian bagi Allah, Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian alam"

ٱلرَّحْمَـٰنِ ٱلرَّحِيم
(Ar-rahmâni r-rahîm )
"Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani"

مَـٰلِكِ يَوْمِ ٱلدِّين
(Mâliki yawmi d-dîn)
"Yang Menguasai pemerintahan hari Pembalasan (hari Akhirat)"

إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
(Iyyâka na`budu wa'iyyâka nasta`în)
“Engkaulah sahaja (Ya Allah) Yang Kami sembah, dan kepada Engkaulah sahaja kami memohon pertolongan"

ٱهْدِنَا ٱلصِّرَ ٰط ٱلْمُسْتَقِيمَ
(Ihdina s-sirâta l-mustaqîm)
"Tunjukilah kami jalan yang lurus"

صِرَ ٰطَ ٱلَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ غَيْرِ ٱلْمَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ ٱلضَّاۤلِّينَ
(Sirâta llazîna an`amta `alayhim ghayri l-maghdhûbi `alayhim wala dh-dhâllîn)
"Iaitu jalan orang-orang yang Engkau telah kurniakan nikmat kepada mereka, bukan (jalan) orang-orang yang dimurkai ke atas mereka, dan bukan pula (jalan) orang-orang yang sesat"

-AMIN-

0 comments: